5 września 2015

Nie ogarniam!

Nie potrafię nic dzisiaj napisać. Powrót do szkoły odebrał mój entuzjazm, wenę i inspiracje.
Skoro nie potrafię się skupić na jednym temacie to popisze o wszystkim.

U mnie na początku roku było tak parno, że nie dało się wytrzymać, a teraz siedzę w domu w bluzie, pod kocykiem i nadal mi zimno.

A jak 1 wcześnia? Rozpoczęcie roku i powrót do szkoły jak inne, w końcu bycie szarą myszką w gimbazie mam opanowane do perfekcji. 
Myślałam, że ostatni rok w gimnazjum będzie chociaż trochę łatwiejszy, podobno mieli mniej zadawać, bo trzeba się uczyć na egzaminy, a tematy na lekcji miały być ciekawsze. No jak na razie samo PSO, więc w tym kierunku nadzieje nadal mam. Zadawać to zadają, ale nie aż tak dużo, no może gdyby nie było nowej nauczycielki od WOSu to faktycznie miałabym więcej wolnego czasu! Lecz jaki normalny nauczyciel zadaje już po pierwszych zajęciach w roku krzyżówkę i referat?!
A wy, w której jesteście klasie i jak przeżyliście pierwsze dni szkoły?

Jeśli się dobrze orientuje to dziś o 20.00 Mam Talent, 
a w poniedziałek Top Model, będziecie oglądać?

W poniedziałek mam pierwszy trening taneczny w tym roku szkolnym, nie mogę cię doczekać! Jakie wy macie zainteresowania?

I ostatnie pytanie, obiecuje. Stworzyć serie "ulubieńcy" ?

Do następnego, bayo! :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Szablon by Devon